tirsdag 29. november 2011

ibiza? aya napa? sa noen thailand?


Nå tar jeg det med ro på en madrass som jeg deler med en kosete og veldig fin og ren (uten flott og rabies!) hund, drikker en øl og hører på bølgesuset, bedre blir det ikke tror jeg. Vi møtte Tora på flyplassen i Bangkok for noen dager siden, og i går kom vi til ferieparadis Ko Phangan, hvor man kjøper seg drinker i bøtter man kan spare og bruke til å lage strandslott dagen etter, det er masse fine hunder og katter, deilig mat, nydelige strender, krystallklart vann og helt hundre prosent ferie. Forstår at øya er i ferd med å bli okkupert av skandinavia, for dette er helt topp! Enda bedre: i morgen tidlig kommer min (og Marit sin) gode venn og søster fra USA som vi var med i Rwanda hit, det er helt vanvittig, hun kastet seg på en flight fra Vietnam i går, jeg kan ikke tro at vi skal møtes! I kveld skal vi på pool party, det har jeg aldri vært på før, tror det blir deilig.
vi bor på sun set beach for å si det sånn

denne hunden liker jeg godt, den bor i byen, og jeg tror den heter labbetuss

utsikt fra ca sentrum til partystranda


jeg fikk latterkrampe da jeg så denne katten. det gjorde hedda og. og hun liker jo ikke engang at jeg liker katter så godt. i sta prøvde en katt å gå inn i bungalowen vår. jeg likte det ganske godt. det gjorde ikke tora og hedda.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar