mandag 12. desember 2011

hvorfor jeg ikke har blågga:







taj mahal var jeg på/i









































































































































Jeg har raida Nord-India, som var både bra og ikke så bra alltid. Vi ble rippa off av Incredible India og kom oss aldri til Varanasi og Ganges.

Jeg har hatt det som plommen i egget, helt tipp topp tommelopp i Thailand med verdens fineste Tora og også Ellen ! Jeg har kjørt motorsykkel, vært på half moon party, vært på stranda, klappet hunder og katter, møtt masse flott mennesker fra hele verden, vært på tre ulike øyer og rett og slett hatt det helt sinnsykt fint. Kom til Kuala Lumpur i forigårs, planla å dra på en øy, men alle øyene er stengt pga monsunen, regntid, så vi prøver å få dagene til å gå i storbyen. I morgen skal vi på Tusenfryd, dagen etter har vi gjort til kinodagen, så får vi se hvor lenge vi takler rottene i bakgatene og de høye bygningene som dekker for himmelen før vi rømmer til Singapore.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar