mandag 19. desember 2011

SINGAPORE



SKYLINE. Pappan til Marte ga Marte luksushotell i Singapore til jul, noe Heidi, Hedda og jeg synes var helt fantastisk digg. Vi kjøpte takeaway og spiste på rommet deres mens vi så på tv og nøt utsikten.


CHINATOWN. Chinatown i Kuala Lumpur var rotter og vond mat, i Singapore var det skjønne små bygninger som minnet om Notting Hill, masse turister og veldig rent og pent.

TITANIC museum - de hadde laget en kopi av trappen der Rose står vet dere, og vi fikk se alt fra vasker til skjorter som var hentet fra havets bunn. Et sykt bra museum, man fikk følelsen av å være på Titanic når man gikk ut på dekk eller tuslet i gangene.

HARD ROCK CAFE (vårt eneste dyre måltid i hvert av landene vi er i) med to ålreite bergensere!

Ellers:
Jeg har farget håret på impuls. Så nå ser jeg ut som en som originalt har oransje hår og har forsøkt å farge det lyst. FAIL. Men jeg har ikke råd til å fikse på det, så jeg skal bare leve med det frem til jeg kommer til Australia (der man kanskje kan finne vanlig blekemiddel og ikke bare asiatull).
Vi sliter litt med å finne sted å bo fra 22.-26.desember på Gili Trawangan (en øy typ på siden av Bali som jeg er på I MORGEN - SOOOOOOL!!).
Heidi og Marte har bestemt seg for å joine oss til Bali, så vi får jul og forhåpentligvis nyttår sammen!
Jeg kan overleve på pengene mine. Ellers sier alle at å få jobb i en bar eller på restaurant er megaenkelt, så jeg satser på at jeg får det! Hvis ikke får jeg bare plukke druer og epler på en gård. Gleder meg egentlig til å være i nød. Sånn at jeg MÅ ta de jobbene jeg kan få. Takler jeg det ikke drar jeg jo bare hjem til mamma og pappa. Livet mitt er for smooth.

1 kommentar:

  1. Synnøve, jeg savner deg, jeg! :) Kos deg masse i jula :D

    SvarSlett