tirsdag 24. januar 2012

MAMMA HAR BURSDAG!

verdens beste mamma (min mamma) har bursdag! HIPPHIPPHURRA.


som dere ser, så har jeg det bra.
på bilde er det en hundevalp og en liten balinesisk gutt (balinesiske barn er de søteste barna i hele verden, hvert eneste barn jeg så ville jeg ta med hjem). bali var deilig, solskinn, god mat, julaften, fest, nyttårsaften, tuva, heidi, marte, åndelig og fint. jeg skal finne resten av bildene snart.

nå er jeg i australia, i byron bay, 4 timer sør for brisbane.
jeg har klappa en kenguru.
jeg har sett en koala.
jeg har spist lunsj med en øgle.
jeg har blitt healet av kristenfanatikere.
jeg har vært på koselig marked.
jeg har møtt mennesker fra hele verden.
jeg har spist pasta med tomatsaus hver dag siden jeg landet i australia, 7.januar, bortsett fra i går, da spiste jeg fiskepinner og stekt potet. det var godt.

i overimorgen, nasjonaldagen (!!) drar hedda til sydney. jeg drar oppover mot brisbane, for jeg elsket brisbane. ellers tror jeg at jeg tar turen til new zealand om en uke. så er jeg der en uke, så drar jeg tilbake til brisbane for å finne meg en jobb, og mannen i mitt liv (?).
ser frem til det.
lover kulere innlegg med bilder snart.

peace out - no worries

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar