torsdag 29. mars 2012

food in new york city march 2012

JEG SKAL FÅ SCOONES OG POSJERTE EGG! JEG ER SÅ GLAD!NAM NAM NAM NAM JEG ELSKER NEW YORK
sånn her sto de HELE tiden. jeg tenkte på mat og så på ekorn da de hadde photoshoot.
det var tåke den dagen, det er rart hva tåke gjør med noe som egentlig er helt fantastisk.. men det var fint!her fikk jeg snapshot av heeele gjengen, score!
her synes jeg det var en kul effekt.
st.patricks day fikk vi med oss også, alle gikk i grønt og oppførte seg som irske alver
jeg lo så jeg gråt da jeg så denne hunden. den bjeffa som en GAL MANIAC, jeg trodde jeg skulle dø av for mye latter for magemusklene mine. (jeg har film hvis noen vil se hvor klikka den var!)
denne hunden var helt sykt stor. jeg måtte ta bilde av den. jeg starta en trend, plutselig tok alle bilde av den, og broren dens og eiern dens.. jeg tror kanskje han mannen var en kjendis men jeg vet ikke hvem.
dette er et kunstbilde til marit fordi marit liker kunsther var vi på vei til Rice, en restaurant i Brooklyn med RIS som tema. Jeg spiste en nydelig risrett, svart thairis kokt i kokos med peanøttsatay-tofu, og ingefær-sitron-iste. Det var smooth. Brooklyn Bridge var også fin å gå over!
MAGNOLIA. Katharina ble en modell med en gang hun fikk en magnoliapose.
her bedømmer jeg en chocolate-on-chocolate-cupcake og konkluderer med at mine cupcakes er bedre

På søndag kom jeg hjem fra en mat-opplevelsestur i New York med Katinka, Regine og Katharina. For meg var det hvertfall mattur, og for Katharina også - vi tenkte på hvor vi skulle spise frokost og lunsj og middag hele tiden - og for å være ærlig brydde jeg meg ikke veldig mye om hva som skjedde mellom måltidene - det er mange søte hunder i New York og mange rare folk å se på, så jeg hadde det soft (i tillegg hadde jeg hele tiden er sjokolade, cupcake eller kaffe, så jeg var på en måte aktiv i matveien dagen lang). Etter New York dro vi til Charlottesville, Virginia for å besøke Katinka. Der greide jeg ikke å dra fram kameraet mitt, dessverre. Vi var på Sons of Bill (countrystjerner)konsert, det var stas, og vi fikk setlist, plekter og signerte cder, stjerner i øya! Dagen etter var vi på fratparty, og det var AKKURAT som i American Pie. En dude var kledd ut som en kylling og sto og lagde kyllinglyder ved inngangen til et kæbesvært (som Katharina sier) hus der det bodde kanskje 30 gutter, eller frats som de heter. Det var en dude kledd ut som en kylling, han lagde kyllinglyder og sto på et gjerde, da tenkte jeg; SERR?! Vi kom inn i dette gigahuset som var tapetsert med batikklakner, øl og spy - Katharina kastet skoene sine morgenen etter. Vi fikk gratis ting og møtte mange som synes det var så AWESOOOME at vi var norske og oh my god at vi var fra Europa. Det var klikka house(bokstavelig)party - mitt første og siste fratparty liker jeg å kalle det. Det kom en løpende og var lei seg fordi noen hadde tissa på hodet hans.. Da tok vi kvelden for å si det sånn.

Sorry uklare bilder; jeg skjønner ikke hvordan jeg skal stille inn lyset, og linsa har vondt fordi jeg mista linselokket i jungelen på Bali.

1 kommentar:

  1. JEG TROR JEG DØR. Dette er det MORSOMSTE blogginnlegget jeg har lest NOENGANG. Synnøve, du er herlig!

    SvarSlett