tirsdag 16. august 2011

friker ut

Det som er dumt med å være avslappet til å reise er jo at man plutselig en dag innser at mææææn, jeg skal REISE til INDIA - og jeg skal pakke, kjøpe tusen ting på apotek og i butikk, printe ut billetter - og LESE 300 sider og skrive et utkast til en oppgave og skrive masse om buddhisme, hindusime, islam & jainisme (som jeg ikke vet hva er en gang) på en tidslinje, også skal jeg ordne en hel datamaskin, og møte folk jeg liker godt før jeg drar, OG prøve å ta lappen. Med ti dager til avreise så hjelper det faktisk ingenting å skulle ha tusen kjøretimer og obligatoriske ting i hytt og pine døgnet rundt helt frem til to dager før jeg drar. AH MAAAAANN. Men, det løser seg seff, i dag var jeg på tusenfryd og tok spinspider, det var veldig veldig veldig kult.



Jeg kommer til å savne Marit. Hvem skal holde passet mitt og passe på billettkopiene mine nå? Å, jeg merker jeg begynner å nå det punktet der jeg må ta ansvar for eget liv. Er det rart jeg friiiiiker ut? Men, brightside; india india india india india. Tikka Masala. Yoga. Bollywood. Barn. Studie. STUDENTER. ja ja ja ja ja ja ja!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar