tirsdag 23. august 2011

you see me rolliiiiin


Jeg greide å bryte vikeplikten min i en rundkjøring, og i et påkjøringsfelt, i tillegg dreit jeg meg totalt ut da jeg skulle rygge meg inn på en parkeringsplass.
Likevel synes sensor at jeg fortjente førerkort! MÆD, jeg MÆD sier jeg!
Har seff cruisa til Tveita senter (en veldig utfordrende rundkjøring der, just sayin') og fylt bensin, og hentet Marit i huset hennes og kjørt litt i nabolaget! Jeg kan høre på musikk og snakke mens jeg kjører - snart kan jeg kanskje danse og drikke kaffe og spise og!

Det som er dobbel-tommel-opp er jo at
1. jeg kan leie scooter på Bali, og Hedda og jeg kan dra fra strand til strand.
2. jeg kan leie bil i Australia, og vi kan roadtrippe!
3. når jeg er hjemme igjen skal jeg kjøre Regine rundt masse, for det skylder jeg henne.

1 kommentar:

  1. SOLA MI! Du er flink - og jeg er kjempestolt av deg! Gleder meg til vi skal cruise rundt med Karpe og ha det SMOOTH! <3

    SvarSlett