mandag 12. september 2011

bilder sier mer enn ord ?

mangrove forestvann fra ganges som man vil pusse tenner i, for eksempelen av fire innganger til tempeletjohanne, jojo & heddulfmarte, johanne & megnoen av de fine jentene jeg deler hus mednei, jeg har ikke kvise, det en bindilitt party in the usa på tempeltur

En kort update: helgen har vært veldig innholdsrik, tempelet var helt fantastisk fascinerende, og det motiverte meg til å skrive min 6000 ord lange oppgave om ritualene i hinduismen, det er så komplekst og sykt merkelig at jeg bare må sette meg inn i det. I går hadde vi jentene på huset den koseligste dagen, vi gikk ut og spiste deilig indisk og så hadde vi jentekveld på taket vårt med masse godteri og stearinlys. Livet i India er ganske smooth.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar