onsdag 14. september 2011

newsflash-flash-flash


Typ hele huset har fått bedbugs, så nå ligger alle klær og madrasser på taket
sånn at bedbugsa blir stekt i hjel, så har vi gått amok på rommet med pestspray! Da blire orden på sakan,og det føles veldig digg. Jeg innså ikke før vi hadde
parasitter på rommet hvor lykkelig jeg er for at jeg ikke har parasitter.
Alle mennesker bør reise mer, for da blir man så sykt takknemlig!

I går arrangerte Binto hiphopnight for alle, og det var så sykt smud! Han og kjæresten hans (de er det fineste paret) hadde ordna taket på Maison Raja med stearinlys, dj-bord, masse skjerf som hang rundt, matter til å sitte på, sjakkbrett, masse spill og shisha - og vi hadde en liten chilloutfest midt på en tirsdag. Sykt sykt koselig!
I går var også alle som er keene på å jobbe å Kalki (senter for gatebarn) på møte der, og det var great success, det er en sykt bra gjeng som har engasjert seg i det,og jeg var skikkelig stolt da jeg kunne ta med meg alle til senteret! Vi begynner å jobbe i helga, noen av oss, og så til uka!

Apropos studiet, som liksom er grunnen til at jeg er her, sååå vet jeg ikke hva jeg skal finne på. Men man finner vel motivasjon og inspirasjon etterhvert? Det er det de sier. Det som er sykt bra med at jeg er her og studerer er at jeg har funnet ut at jeg ikke skal studere på ganske lenge - og ganske bænkers på at jeg aldri skal studere noe så akademisk og teoretisk som det her.

Ellers har jeg det som plommen i egget, som fuglen på taket, som bedbuggen i senga!


PEACE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar