onsdag 28. september 2011

rest, relax & rejuvenate



Etter relaxation yoga har jeg blitt helt fascinert. Jeg var på yoga i går morges klokka 0600 (!!!), og skal på yoga etter skolen. I tillegg har jeg ditcha strand og
chill i langhelgen som starter i morgen - jeg skal nemlig i et ashram! Sivananda heter guruen, og det er i Madurai, 5 timer fra Pondicherry. Jeg drar sammen med en fin jente som heter Vilde, og jeg er dritspent, jeg skal faktisk holde kjeft i TRE dager... Jeg føler det er like sannsynlig som at jeg skal begynne å bli intenst interessert i fotball. Man får ikke en gang prate når man spiser. Men dette høres fint ut:

Rest, relax and rejuvenate in a peaceful and beautiful natural setting.
Meet people who wish to give a new direction to their life through the teachings of yoga.
Have a full yoga experience.
Get guidance on implementing positive changes in your life.
Deepen your knowledge on topics such as the benefits of asana, vegetarian diet, stress management and meditation.

0520 hrs WAKE UP BELL
0600 hrs SATSANG
0730 hrs TEA TIME
0800 hrs ASANA CLASS
1000 hrs BRUNCH
1100 hrs KARMA YOGA
1230 hrs COACHING CLASS (optional)
1330 hrs TEA TIME
1400 hrs LECTURE
1600 hrs ASANA CLASS
1800 hrs DINNER
2000 hrs SATSANG
2200 hrs LIGHTS OUT


Jeg kjenner jeg er skeptiiiisk til å våkne 05.20. Og enda mer skeptisk til å ikke spise før kl 10.00, men jeg gleder meg også helt SYKT, for det kommer til å bli så spennende, og kanskje jeg til og med kan finne evnen til å konsentrere meg - og det hadde vært en slager nå som jeg snart skal skrive en 6000 ords oppgave og eksamen. Jeg kanke beskrive hvor fett det blir med tre hele dager der jeg bare skal lære om positiv energi, jeg håper det blir like fantastisk som jeg tror. Hedda er redd jeg skal bli hjernevaska, hun synes jeg er så lett påvirkelig - men dere vet jo alle at jeg bare er litt lett inspirert.

PEACE (tenk om jeg blir en sånn fredfull person som snakker sakte og åndelig om alt. Plis vær vennene mine fortsatt.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar